To bylo keců AMDistů nad hairworksem, jak to bere výkon, jak to nvidia naprogramovala jen aby to snižovalo výkon AMD a jak podporovala vývojáře, jak ty vlasy nikdo nevidí a po dvěstě letech? AMD má taky svůj hairworks tak to teda čumím.
Samozřejmě že hairworks od AMD bude sluníčkově nejlepší a super a ultrabrutální bez něho si nedovedete představit hrát a nvidia je fujky fuj hnusná firma před bankrotem, protože příští rok vydá AMD nvidia killer kartu, která konečně nvidii zdupe na prach. LOL.
Odpovědět1 7
Jaroušku, už jsme tu probírali, že kdo používá slovíčko "killer", tak je debil, no a na tebe to samozřejmě sedí - ať už je to z jakéhokoliv tábora.
A neboj, mám RX 5700XT a Tress rozhodně pouštět nebudu. Hraju hry kvůli příběhu a ne kvůli přiblblým vlasům nebo ještě blbějším RT efektům
Takže, máš ještě nejaký jiný problém?
Odpovědět1 0
V tvém případě asi nemá moc smysl poukazovat na to, že TressFX je starší než Hairworks, že? A kauza kolem Hairworks ve třetím díle Zaklínače byla celkem propíraná, bylo to postavené na vysoké úrovni teselace, která sice neměla žádný vliv na kvalitu ale zato výrazně snižovala výkon AMD grafik (a taky starších nVidií). Použití TressFX snižovalo výkon u AMD i nVidií stejně.
Odpovědět2 0
“ Dále to ale může být obecně i GPU s podporou DirectX 11 nebo 12 s podporou Shader Model 5.“
Odpovědět8 0
No není to v článku moc jasně napsané. Proč tam jsou vyjmenované konkrétní generace AMD, když tedy stačilo uvést jen "Karty podporující DirectX 11 nebo 12 s podporou Shader Model 5"?
Odpovědět2 4
Protože to je produkt AMD a tedy info od AMD a to nebude říkat, že to umí grafiky série xy od konkurence. Naopak hlavně vyzdvihne to, že to zvládnou všechny AMD grafiky s GCN (tedy od r.2012) a RDNA.
Poznámka o DX11 a 12 a Shader Model 5 je pak právě všeobecně určena pro v konkurenčí grafiky.
A když to tak vemu, vůbec si nepamatu, že by AMD někdy mělo nějakou fci/"fičuru" jen pro své grafiky.
Mantle (následně Vulkan) pro všechny, FreeSync pro všechny, TressFX pro všechny, atd.
Samozřejmě za předpokladu, že karta splňuje dané parametry (jako zde DX11/12 a Shader Model 5).
Nebo si někdo vzpomene na něco co mělo AMD jako uzavřenou technologii? (a fakt neberu architektury atd.)
Odpovědět15 2
ano jiste, protoze nvidie neumeji directx11 ani 12, natoz shader model 5
Odpovědět1 12
Naisto pred par rokmi malo AMD TressFX a Nvidia Hairworks, cize ak sa nic nezmenilo, o com neviem ale na 100 percent to nemozem tvrdit, tak toto je AMD only.
Odpovědět0 16
TressFX patří do GPUopen, což je skupina open source softů od AMD.
Zdroj: Wiki
Odpovědět13 0
Když o tom nic nevíte raději nic nepište. Já TressFX používám u mých projektu a funguje to jak na nVidia tak i na AMD. To nVidia dělá své hairworks skoro nedostupné pro konkurenci. Proto využívám raději OpenGPU.
Odpovědět9 1